Ένα τμήμα προμηθειών διαχειρίζεται έναν μεγάλο αριθμό αιτήσεων αγορών, ενώ έχει υπό την ευθύνη του το πολύ σημαντικό κομμάτι του εξοπλισμού και των υλικών μιας εταιρείας. Η αποτελεσματικότητά του τμήματος επηρεάζει το κόστος που επωμίζεται μια εταιρεία, αλλά και την ποιότητα της λειτουργίας της. Με το ReadyProcure, όλες οι εργασίες και οι διαδικασίες ενός τμήματος προμηθειών οργανώνονται ηλεκτρονικά, διευκολύνοντας την παρακολούθηση και τη διαχείρισης τους.
Τι είναι η υπηρεσία ReadyProcure;
Είναι μια ηλεκτρονική πλατφόρμα που φέρνει όλη τη διαδικασία των προμηθειών σας σε ένα μέρος. Έτσι διαχειρίζεστε όλα τα βήματα και τα σημαντικά κομμάτια της εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια και μπορείτε να πάρετε τις σωστές αποφάσεις.
Με το ReadyProcure:
Βάλτε τέλος στα emails που αφορούν προμήθεια υλικών. Η διαδικασία αίτησης νέου υλικού, τυποποιείται και διευκολύνεται, με τη χρήση έτοιμης και εύχρηστης φόρμας, μειώνοντας τον απαιτούμενο χρόνο και εργασία για τη δημιουργία νέων αιτημάτων.
Διασφαλίστε και διευκολύνετε την εγκριτική ροή μέσω κανόνων που εξασφαλίζουν την ενεργή πρόσβαση και την έγκαιρη ειδοποίηση των κατάλληλων εμπλεκόμενων μερών ανάλογα με το στάδιο της έγκρισης. Έτσι αυτοματοποιείτε και επιταχύνετε την πορεία εξέλιξης προμηθειών.
Οργανώστε όλες τις προσφορές σας, κάντε εύκολα σύγκριση μεταξύ τους και επιλέξτε την καλύτερη. Διατηρήστε τις προσφορές και τα σχετικά αρχεία σε ξεχωριστά projects και εξασφαλίστε την προώθηση της πιο κατάλληλης σε όρους ποιότητας και κόστους.
H πλατφόρμα ReadyProcure έχει διαθέσιμες όλες τις προσφορές που έχετε λάβει στο παρελθόν και έτσι διευκολύνει την αναζήτηση της επιθυμητής προσφοράς, με βάση τα κριτήρια της επιλογής σας ή μέσω OCR αναζήτησης σε όλο τον ψηφιακό φάκελο.
Δημιουργήστε όλα τα έγγραφα που είναι απαραίτητα για την διεκπεραίωση της κάθε είδους προμήθειας υλικού, εύκολα και γρήγορα. Το ReadyProcure σας προσφέρει έτοιμα templates ή υποδέχεται τα δικά σας και παράγει το επιθυμητό σας έγγραφο όπως PO και RFQ.
H πλατφόρμα ReadyProcure της Intersys προσφέρεται με μηνιαία συνδρομή, κάτι που δεν απαιτεί σημαντική εκταμίευση για την επιχείρησή σας. Η διαχείριση των προμηθειών σαν SaaS (Software as a Service) προσφέρει άμεση βελτίωση της διαδικασίας από τον πρώτο κιόλας μήνα.
Εργασίες οι οποίες απαιτούν manual εργασία από τα στελέχη προμηθειών, όπως η αρχειοθέτηση, η συγκέντρωση και η σύγκριση προσφορών ή η έκδοση εγγράφων, γίνονται ηλεκτρονικά, εξαλείφοντας την πιθανότητα ανθρώπινου λάθους και μειώνοντας τις ώρες απασχόλησης του προσωπικού.
Διατηρήστε ζωντανή και πλήρη την εικόνα όλων των αιτημάτων προμηθειών, βλέποντας το στάδιο στο οποίο βρίσκονται. Έτσι μπορείτε να διακρίνετε εύκολα τα ανοιχτά αιτήματα ή αυτά που είναι σε εκκρεμότητα.