Ολοκληρωμένη λύση MPS για την Grand Hyatt Athens

Η Hyatt είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες ξενοδοχείων στον κόσμο προσφέροντας υψηλό επίπεδο υπηρεσιών έχοντας πάντα σαν επίκεντρο τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Το Grand Hyatt Athens βρίσκεται στη λεωφόρο Συγγρού, ανάμεσα στο πολιτιστικό κέντρο της ιστορικής πόλης της Αθήνας και την κοσμοπολίτικη Αθηναϊκή Ριβιέρα, και προσφέρει την απόλυτη εμπειρία φιλοξενίας δίνοντας προτεραιότητα στην άνεση, την πολυτέλεια και την άψογη εξυπηρέτηση όλων των επισκεπτών και των θαμώνων του.

Ο στόχος

Η Grand Hyatt Athens είχε στόχο τον καλύτερο συντονισμό και λειτουργία του εκτυπωτικού εξοπλισμού, για τη βελτιστοποίηση του κόστους και της χρήσης των εκτυπωτών.

Οι προκλήσεις

-Ο οργανισμός έχει πολλές διαφορετικές ανάγκες εκτύπωσης
-Υπάρχουν πολλά τμήματα και μεγάλος αριθμός μηχανημάτων
-Είναι απαραίτητη η λειτουργία πολλών διαφορετικών τύπων εκτυπωτών με διαφορετικά χαρακτηριστικά

Η λύση

Με τη χρήση του Managed Print Services από την Intesys, όλη η διαχείριση εκτυπώσεων και η λειτουργία του εξοπλισμού των 20 μηχανημάτων 2 εγκαταστάσεων της Grand Hyatt Athens γίνεται κεντρικά, εύκολα και άμεσα. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται η βέλτιστη χρήση των εκτυπωτών, μιας και οι εκτυπώσεις μοιράζονται δυναμικά, ανάλογα με τη χρήση των συσκευών. Για παράδειγμα αν μία συσκευή υπολειτουργεί, μπορεί να «αναλάβει» εργασίες ενός άλλου εκτυπωτή, πολύ μεγαλύτερης χρήσης. Έτσι περιορίζονται οι βλάβες και η κακή χρήση κάποιων συσκευών, αλλά και η υπολειτουργία άλλων. Ταυτόχρονα υπάρχει πλήρης πληροφόρηση για την κατάσταση της κάθε συσκευής και έτσι οι υπεύθυνοι γνωρίζουν άμεσα αν κάποια χρειάζεται service ή αντικατάσταση. Επιπλέον, με την ενοποίηση των εκτυπωτικών όγκων, η παρακολούθηση του κόστους των εκτυπώσεων δεν χάνεται πια στα διάφορα τμήματα και διαφορετικούς τύπους μηχανών, αλλά γίνεται ενιαία, επιτρέποντας έτσι τον καλύτερο έλεγχο και τον περιορισμό του. Τέλος, με το MPS, ο οργανισμός μπορεί πλέον οποιαδήποτε στιγμή να έχει πρόσβαση σε αναλυτικά reports για την ποσότητα και το κόστος των εκτυπώσεων ανά χρήστη και ανά συσκευή. Έτσι, όταν έχει επιτευχθεί διαφάνεια σε όλα τα στοιχεία και επίπεδα των εκτυπώσεων, διευκολύνεται η λήψη αποφάσεων για ακόμη μεγαλύτερη αύξηση της παραγωγικότητας και μείωση κόστους.

Δημήτρης Τραπέλας,
IT Manager.

“Με την υπηρεσία MPS της INTERSYS εξασφαλίσαμε την απρόσκοπτη λειτουργία του εκτυπωτικού εξοπλισμού σε απαιτητικές συνθήκες και παράλληλα ανεβάσαμε αισθητά την ποιότητα των εκτυπώσεων με τη χρήση νέων μηχανών».

INTERSYS ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

VIEW ALL -
TOP