Η λύση
Με τη χρήση του Managed Print Services από την Intesys, όλη η διαχείριση εκτυπώσεων και η λειτουργία του εξοπλισμού των 20 μηχανημάτων 2 εγκαταστάσεων της Grand Hyatt Athens γίνεται κεντρικά, εύκολα και άμεσα. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται η βέλτιστη χρήση των εκτυπωτών, μιας και οι εκτυπώσεις μοιράζονται δυναμικά, ανάλογα με τη χρήση των συσκευών. Για παράδειγμα αν μία συσκευή υπολειτουργεί, μπορεί να «αναλάβει» εργασίες ενός άλλου εκτυπωτή, πολύ μεγαλύτερης χρήσης. Έτσι περιορίζονται οι βλάβες και η κακή χρήση κάποιων συσκευών, αλλά και η υπολειτουργία άλλων. Ταυτόχρονα υπάρχει πλήρης πληροφόρηση για την κατάσταση της κάθε συσκευής και έτσι οι υπεύθυνοι γνωρίζουν άμεσα αν κάποια χρειάζεται service ή αντικατάσταση. Επιπλέον, με την ενοποίηση των εκτυπωτικών όγκων, η παρακολούθηση του κόστους των εκτυπώσεων δεν χάνεται πια στα διάφορα τμήματα και διαφορετικούς τύπους μηχανών, αλλά γίνεται ενιαία, επιτρέποντας έτσι τον καλύτερο έλεγχο και τον περιορισμό του. Τέλος, με το MPS, ο οργανισμός μπορεί πλέον οποιαδήποτε στιγμή να έχει πρόσβαση σε αναλυτικά reports για την ποσότητα και το κόστος των εκτυπώσεων ανά χρήστη και ανά συσκευή. Έτσι, όταν έχει επιτευχθεί διαφάνεια σε όλα τα στοιχεία και επίπεδα των εκτυπώσεων, διευκολύνεται η λήψη αποφάσεων για ακόμη μεγαλύτερη αύξηση της παραγωγικότητας και μείωση κόστους.