Η λύση
Η Intersys αναλαμβάνοντας το project προχώρησε σε διεξοδική μελέτη και ανάλυση των διαδικασιών του τμήματος προμηθειών του πελάτη, καταγράφοντας τα σημεία προς βελτίωση. Οι χειρωνακτικές διαδικασίες και οι χρονοβόροι έλεγχοι είχαν αρνητικό αντίκτυπο στην παραγωγικότητα των τμημάτων δημιουργώντας και επισφάλειες στο θέμα των ελέγχων. Η λύση που προτάθηκε και εφαρμόστηκε ήταν αυτή του Therefore. Με την εφαρμογή του όλη η συγκέντρωση των αιτημάτων προμηθειών, των επικοινωνιών και των προσφορών έγινε σε μία εύκολα διαχειρίσιμη οθόνη. Έχοντας όλες τις πληροφορίες σε ένα μέρος, οι υπεύθυνοι προμηθειών μπορούν πλέον εύκολα και γρήγορα να έχουν μια πλήρη επισκόπηση της εξέλιξης και του βήματος της προμήθειας κάθε υλικού. Επιπλέον μέσω του Therefore έγινε εφικτή η αυτόματη επιλογή προϊσταμένων και η ενημέρωσή τους για έγκριση αιτημάτων προμήθειας. Έτσι ο προϊστάμενος κάθε τμήματος που έκανε ένα ή περισσότερα αιτήματα προμηθειών, είχε άμεση εικόνα και μπορούσε να εγκρίνει ή να απορρίψει τα αιτήματα. Μια άλλη διαδικασία που με το Therefore έγινε γρήγορη και εύκολη, είναι η δημιουργία αιτημάτων προσφοράς " (RFQ) η οποία γίνεται πλέον αυτόματα μέσω έτοιμου template. Επιπλέον μέσω του Therefore δημιουργήθηκε διαφάνεια στις εγκρίσεις, στις επιλογές προσφοράς και στην τιμολόγηση καθώς η ομάδα "auditing" έχει πλήρη πρόσβαση στο σύστημα. Τέλος η ομάδα λαμβάνει αυτόματα email όταν υπάρχουν διαφορές μεταξύ τιμολόγησης και εγκεκριμένης αξίας, αποφεύγοντας έτσι πιθανά λάθη και καθυστερήσεις.