Την προηγούμενη δεκαετία, εταιρείες όπως η Intersys έκαναν τους πελάτες τους να απορούν γιατί η υπόσχεση του πρωτοεμφανιζόμενου trend των MPS ήταν (και είναι) ότι θα κάνουν μέχρι και 30% οικονομία στα εκτυπωτικά κόστη. Οι πελάτες τότε ρωτούσαν με απορία, μα καλά εσείς γιατί να το θέλετε αυτό; Δεν σημαίνει λιγότερα έσοδά για εσάς; Η πραγματικότητα είναι ότι με τον τρόπο αυτό κέρδιζαν την εμπιστοσύνη του πελάτη όπως και την προτίμησή του έναντι των ανταγωνιστών. Το MPS ήταν ο τρόπος να κερδίσεις έναν πελάτη γιατί τον εισήγαγες σε έναν ολόκληρο καινούργιο κόσμο στον χώρο των εκτυπώσεων γραφείου. Ήταν μια τάση που ενεργοποιήθηκε από την τεχνολογία του Α3 και η οποία ήταν ευεργετική για τους οργανισμούς. Οι πρώτοι print providers που τη υιοθέτησαν απέδειξαν και την πρωτοπορία τους στην αγορά. Βοήθησαν τους οργανισμούς να ελέγξουν τη σπατάλη των εκτυπώσεων μέσα από συστήματα παρακολούθησης και accounting/budgeting, να επιβάλλουν πολιτικές διπλής όψης, λιγότερου χρώματος, διοχέτευσης πολυσέλιδων εκτυπώσεων σε φθηνότερου κόστους εκτυπωτές, να μειώσουν το ενεργειακό αποτύπωμα, να περικόψουν χρόνους διαχείρισης βλαβών, επανατροφοδότησης κλπ.
Παράλληλα και οι εταιρείες MPS διαπίστωσαν ένα upside. Οι καταλληλότεροι, και επίσης διασυνδεδεμένοι στο web εκτυπωτές, είχαν καλλίτερη απόδοση, λιγότερες βλάβες και γρηγορότερη απόσβεση. Επιπλέον, συγκεντρώνοντας τις εκτυπώσεις σε μεγάλα πολυμηχανήματα, μπορούσε κανείς να ωφεληθεί και από τη μείωση του εκτυπωτικού όγκου των διάσπαρτων, μικρότερων, πολύ συχνά έγχρωμων, προσωπικών εκτυπωτών, που παρήγαγαν ακριβότερο αντίγραφο. Αυτό είχε βεβαίως μεγάλο όφελος για τον πάροχο MPS γιατί προσέθετε στη σχέση του με τον πελάτη τη διαχείρηση εκτυπώσεων τις οποίες προηγουμένως δεν ήλεγχε κατ’ ανάγκη (οι μικροί εκτυπωτές είχαν ήδη μπει και στο retail και ήταν σε over-the-counter βάση και όχι συμβολαιοποιημένοι και για τη χρήση τους), αλλά και για τον πελάτη γιατί το κόστος των εκτυπώσεων στα μικρά μηχανήματα ήταν πάρα πολύ μεγάλο. Υπήρχε λοιπόν ένα inefficiency space το οποίο μέσα από το MPS θα μοιραζόταν ο πελάτης μαζί μας. Quid pro quo: μειώνεις τις εκτυπώσεις (και το χάος των πολλών εκτυπωτών), αυξάνεις την παραγωγικότητα σου και εγώ είμαι δίπλα σου για να το υλοποιήσω για σένα.
Σε μία ανάλογη φάση βρισκόμαστε και σήμερα, όπου βεβαίως η τεχνολογία έχει αλλάξει ή ωριμάσει και πάλι, ενεργοποιώντας νέες δυνατότητες. Το αντίστοιχο inefficiency space σήμερα βρίσκεται στο ότι ο πελάτης τυπώνει περισσότερο από όσο θα μπορούσε και άρα χρεώνεται σε αρκετό βαθμό χωρίς λόγο, ενώ οι πάροχοι MPS που έχουν τον τρόπο και την τεχνογνωσία να τον απαλλάξουν από αυτό, δεν μπαίνουν στη διαδικασία να το κάνουν. Εμείς σαν Intersys, πιστεύοντας ότι υπηρετούμε την βελτιστοποίηση του γραφειακού περιβάλλοντος και όχι τον πολλαπλασιασμό των εκτυπωτικών μας εσόδων, προτείνουμε έμπρακτα στον πελάτη να τυπώνει λιγότερο. Να ψηφιοποιεί δηλαδή τις διαδικασίες που παράγουν χαρτί, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα μεγαλύτερη παραγωγικότητα, μεγαλύτερη ασφάλεια, λιγότερα λάθη, λιγότερο χάος (χάος χαρτιού, εναλλασσόμενων στελεχών, ελλείματος εκπαίδευσης κλπ). Και πάλι ο πελάτης θα ρωτήσει, εσείς γιατί να επιδιώκετε και να θέλετε να έχετε λιγότερα έσοδα, που θα συμβεί αν εγώ τυπώνω λιγότερο; Η απάντηση είναι και πάλι η ίδια. Γιατί η δουλειά μας είναι να μας εμπιστεύεστε ότι σας καθοδηγούμε σωστά στις δυνατότητες της τεχνολογίας. Γιατί εμείς είμαστε εκείνοι που πάλι θα μοιραστούμε μαζί σας το inefficiency space του χάρτινου χάους, εμείς οι ειδικοί της εκτύπωσης, που κατανοούμε τι και γιατί τυπώνετε και που γι’αυτό είμαστε οι πλέον κατάλληλοι για να σας βοηθήσουμε στο να μην τυπώνετε. Το όφελος άρα από την εξάλειψη του inefficiency space σήμερα είναι και για τους δύο προφανές. Και πάλι quid pro quo: μειώνεις το χάος των πολλών εκτυπώσεων, αυξάνεις την παραγωγικότητα σου και εμείς είμαστε δίπλα σου για να το υλοποιήσουμε για σένα.
Η Intersys παραμένει στις τεχνολογικές εξελίξεις. Δουλειά και μέλημά της είναι να εκμεταλλεύεται αυτές τις τεχνολογικές εξελίξεις και για λογαριασμό της αλλά πρωτίστως για λογαριασμό του πελάτη. Η τεχνολογική εξέλιξη δεν μπορεί να σταματήσει, είναι ασταμάτητη. Και για όσους την υπηρετούν είναι μαραθώνιος. Δεν είναι sprint. Πρέπει να βγούμε από τη λογική ότι, πούλα όσο περισσότερο μπορείς, πάρε από τον πελάτη όσα περισσότερα μπορείς. Αυτή είναι μία λογική καταστροφική η οποία δεν αντέχει σε έναν μαραθώνιο μακράς και καλής σχέσης με τον πελάτη. Ιδιαίτερα σε ότι αφορά την αυτοματοποίηση των διαδικασιών ενός γραφείου, το όφελος είναι πολλαπλά μεγαλύτερο από το εκτυπωτικό κόστος το οποίο γλυτώνει κανείς, γιατί οι ψηφιοποιημένες διαδικασίες απαλλάσσουν πάρα πολλούς εργαζόμενους από πάρα πολλά χρονοβόρα tasks και έτσι τους επιτρέπει στο να επικεντρώνονται με μεγαλύτερη έμφαση στα παραγωγικά για την εταιρεία τους θέματα.
Η Intersys όπως πολλές ελληνικές εταιρείες τα τελευταία χρόνια πέρασε δυσκολίες. Μέσα από αυτές τις δυσκολίες ανακάλυψε τρόπους μέσα από το ίδιο της τo χαρτοφυλάκιο, στην ίδια της τη μεγάλη και πολυετή εμπειρία, στο ίδιο της το παρελθόν σαν εταιρεία παροχής ψηφιακών λύσεων, να βρει τρόπους να τη βοηθήσουν στην πρόκληση του turn around. Αυτήν την πολύτιμη εμπειρία τη μετουσίωσε σε λύσεις που μπορεί και πρέπει να ενδιαφέρουν κάθε μικρομεσαία επιχείρηση. Είναι λοιπόν βιωματική η συμβουλευτική προσέγγιση της Intersys, έχει περάσει από αυτές τις διαδικασίες η ίδια, ο κόσμος της τις γνωρίζει εξίσου βιωματικά και άρα μπορεί πολύ εύκολα να τις αναγνωρίσει και να τις επαναλάβει στο χώρο του πελάτη.